おちていく、おちていく

ビートルズのアルバムの中でもいちばん話題に出ないアルバムと言ったら言い過ぎだけど


ヘルプ。

あんまり「好き!」ってあえて言うことはないのだけれど


これ、けっこうおうちで流してしまう。


良い曲入ってるよ ね 


じつは。

久しぶりにノートを購入したので、ヘルプききながらお絵描く



これがききたくなるんです。
ポール、良い曲ですね こいつぁ。

The Beatles -- I've Just Seen a Face

I've just seen a face I can't forget
The time or place Where we just meet
She's just the girl for me
And I want all the world to see We've met,
mmm-mmm-mmm-m'mmm-mmm

たった今見た顔が忘れられない
ついさっきあったこのとき、この場所が
彼女はまさに理想の人
僕らの出会いを世界中に知らせたい

Had it been another day
I might have looked the other way
And I'd have never been aware
But as it is I'll dream of her tonight,
di-di-di-di'n'di

それが今日じゃなかったら
僕はよそ見をしていて
気が付かないままだったかもしれない
でも現実に今夜、僕は彼女を夢に見るんだ

Falling, yes I am falling
And she keeps calling Me back again

落ちていく、そう、僕は恋に落ちていく
そして彼女は何度も僕を呼び返す

I have never known The like of this,
I've been alone And I have missed things
And kept out of sight
For other girls were never quite like this,
da-da-n'da-da'n'da

こんな気持ちは生まれて初めて
ずっとひとりぼっちで、いろんな機会を逃してきた
いつもひっこみ思案だったのは
他の娘が全然こんな風じゃなかったから

Falling, yes I am falling
And she keeps calling
Me back again

落ちていく、そう、僕は恋に落ちていく
そして彼女は何度も僕を呼び返す

Falling, yes I am falling
And she keeps calling
Me back again

落ちていく、そう、僕は恋に落ちていく
そして彼女は何度も僕を呼び返す

I've just seen a face I can't forget
the time or place Where we just meet
She's just the girl for me
And want all the world to see We've met,
mmm-mmm-mmm-da-da-da

たった今見た顔が忘れられない
ついさっきあったこのとき、この場所が
彼女はまさに理想の人
僕らの出会いを世界中に知らせたい

Falling, yes I am falling
And she keeps calling Me back again

落ちていく、そう、僕は恋に落ちていく
そして彼女は何度も僕を呼び返す

Falling, yes I am falling
And she keeps callingMe back again

落ちていく、そう、僕は恋に落ちていく
そして彼女は何度も僕を呼び返す

Oh, falling, yes I am falling
And she keeps callingMe back again

落ちていく、そう、僕は恋に落ちていく
そして彼女は何度も僕を呼び返す